Elegant Rose - Working In Background Suka Dan Duka Dikongsi Bersama: Sketsa Pendek 16

Pembaca Setia Blogku

Rafiera Network Supply - RNS

Rafiera Network Supply - RNS
Pembekal Barangan Usahawan - Click Picture To Go Website

Sunday, February 26, 2012

Sketsa Pendek 16


Kisah 3 Hantu

Satu malam,ada tiga ekor hantu tengah berbual dan masing2 nak tunjuk kehebatan masing2.

Hantu1:Korg nk tgk tak kehebatan aku?

Hantu 2 & 3:Ha ap die?

(Hantu1 satu pun trus hilang dalam sekelip mate,dalam mse 10 saat die muncul balik dalam keadaan darah di satu badan.)

Hantu 1:Ha korg npk tak kmpung kecik kat sblh ni?

(Hantu2 & 3 mengangguk)

Hantu1:Ha da habis da aku mkn dorg.

Hantu3:Perghh pantas gileee!!

Hantu2:Heh,tu x hebat mane.Tgk aku plak.

(Hantu2 terbang sepantas kilat dalam skelip mata dan muncul dalam 5 saat lepas tu,lg pantas drpd hantu1,dalam keadaan berdarah di taringnya)

Hantu2:Ha ko npk x bandar sebelah tu?Habis kering darah dorg aku isap.

Hantu3:ahaha,tu x hebat,meh aku tunjuk aku pnye khebatan plak.

(Hantu3 bgerak laju dan dalam satu 1 saat saje muncul smula dlm keadaan
berdarah2,Hantu1 dan 2 tkejut)

Hantu1:Mak aihh,laju gle ko,siap bdarah2 lg.1 saat tuu.

Hantu3:Ko npk tak tembok kat sbelah tu?

(Hantu 1 dan 2 mengangguk)

Hantu3:Aku tak nampak tembok tu tadi.


Pegawai Kesihatan & Pak Pandir

Pak Pandir mengadu pada pegawai kesihatan:
"Doktor, doktor kata kalau pakai itu kondom, Mak Andih saya tak boleh beranak, tapi selepas saya pakai, dia beranak juga, sudah berduyun-duyun anak saya."

Tanya pegawai kesihatan:
"Pakcik pakai kondom itu betulkah caranya?"

Jawab Pak Pandir:
"Saya pakai betul pada tempatnya, cumanya saya ini orang Islam, bila saya tengok kondom itu tidak bersunat,saya pun sunatkanlah (khatankan)..."


Pak Mat, Budak & Penjual

Disebuah bust0p,se0rang budak nakaL bertanya kepada Pakmat..

BUDAK : Pakcik,pukul berapa sekarang???
PAKMAT : PukuL 3.45ptg nak..
BUDAK : Terima kasih..
PAKMAT : Sama-sama..
BUDAK : Pakcik,mintak t0L0ng sikit b0Leh??
PAKMAT : T0L0ng ape??
BUDAK : Nanti pukuL 4.00ptg t0L0ng "cium b0nt0t" saya ye...

Budak nakaL tersebut terus Lari meninggaLkan Pakmat sambiL ketawa berdekah-dekah,Pakmat yang berang itu terus mengejar budak nakaL itu sampai kesebuah gerai menjuaL jambu.

PENJUAL : Kenapa termengah-mengah ni pakcik??
PAKMAT : Budak ciLaka itu kenakan aku!!ade ke patut dia suruh aku cium b0nt0t dia pukuL 4.00ptg!!
PENJUAL : Laa..yeke???tapi sekarang baru pukuL 3.50ptg,pakcik ada 10minit lagi,tak perLu tergesa-gesa....
PAKMAT : ciLaka kau(marah)?!!!!


Suami Isteri Pelupa..

Suami : tlong buat air teh.

Isteri : ok bang.

Suami : ambik pen ngn buku tulis dulu,awak tu pelupa.

Isteri : eh..saya igt la.

10 mnit kmudian....

Isteri : nah air kopi bang.

Suami : tengok aku da ckap awak tu pelupa.

Isteri : kan awak mintak kopi.

Suami : aku mintak milo.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Post a Comment

♥ Tinggalkan Jejak anda disini ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...