Elegant Rose - Working In Background Suka Dan Duka Dikongsi Bersama: October 2012

Pembaca Setia Blogku

Rafiera Network Supply - RNS

Rafiera Network Supply - RNS
Pembekal Barangan Usahawan - Click Picture To Go Website

Tuesday, October 16, 2012

Info Kelakar


Info Kelakar

1. Tahukah anda apabila 350ml air yang diambil dari sinki dan kemudiannya dituangkan ke dalam cerek yang mengandungi 150ml air suling dan dibiarkan terdedah kepada nyalaan api bersuhu 100 darjah celcius akan menghasilkan satu cecair yang dinamakan air masak.

2. Percayakah anda yang air sirap merupakan salah satu bahan asas dalam pembinaan sebuah helikopter.
Ini kerana kajian telah dibuat, seorang pembina helikopter memerlukan air sirap untuk menghilangkan keletihan semasa membuat helikopter, tanpa air sirap mungkin helikopter tersebut tidak dapat disiapkan.3. Sebuah kereta yang dipandu selaju 220 km/j tidak akan dapat memotong kereta yang dipandu selaju 40 km/j sekiranya kereta-kereta tersebut dipandu dari arah yang bertentangan

4. Tahukah Anda dalam bahasa Inggeris dan Italy, jurugambar dikenali sebagai paparazi.
Perkataan itu dipercayai diambil dari watak paparazzo dalam filem La Dolce Vita yang diterbitkan oleh Federico Fellini pada tahun 1960.
Dalam bahasa melayu pula, ayah kepada seorang budak yang bernama Razzi juga boleh dikenali dengan
nama papa Razzi.

5. Tahukah Anda bendera negara Denmark telah dicipta 700 tahun lampau, menjadikan bendera paling lama digunakan di dunia lebih lama daripada penggunaan susu cap bendera.

6. Tahukah Anda magnet ialah sejenis logam yang juga digelar besi berani.
Sebagaimana namanya magnet ialah besi yang berani menarik butir-butir besi lain kearahnya.
Bagaimanapun orang yang diupah untuk menarik kereta bukanlah magnet.

7. Tahukah Anda cicak memutuskan ekornya apabila diganggu.
Apabila cicak menyedari yang dia diekori oleh sesuatu, ia akan memutuskan ekornya supaya benda itu tidak mengekorinya lagi atas alasan tanpa ekor sudah tentu ia tidak akan diekori lagi.

8. Tahukan anda bahawa seorang manusia normal tidak boleh menyentuh telinganya sendiri menggunakan siku.

9. Tahukah Anda burung dapat pulang ke sarangnya walaupun telah keluar kadangkala hingga beribu kilometer daripada sarangnya tanpa sesat atau silap walaupun tanpa bantuan kompas.
Ini kerana setiap sarang burung mempunyai alamatnya yang tersendiri sebenarnya.

10. Tahukah Anda bunyi perkataan lempeng dan tempeleng adalah hampir sama walaupun ia berbeza dari segi rupa bentuknya.
Tapi, walaubagaimanapun orang yang kena tempeleng masih boleh memakan lempeng apabila dia berasa lapar.

11. Tahukah Anda gunung berapi yang berusia tiga ratus tahun disahkan masih aktif untuk meletup.
Tapi mengikut kajian ahli gunung, api elektrik di rumah kita tidak akan aktif jika tidak membayar bilnya selama tiga bulan.

12. Tahukah Anda orang yang tidak pernah kisah langsung tentang wang ringgit, pangkat, kedudukan dan harta dunia ialah Orang Utan.

13. Tahukah Anda ahli sains seluruh dunia bersepakat jika nasi ayam dimakan sewaktu lapar, perut kita akan mengalami satu tindakbalas yang berupa kekenyangan.
Nasi ayam juga boleh digunakan sebagai ubat untuk menggembirakan hati kita bila nasi ayam yang dimakan itu dibelanja oleh kawan kita.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Sketsa Pendek 21



KULIAH

Seorang professor sedang memberikan kuliah pada 300 orang muridnya di sebuah
universiti.

Kata professor "Kalau anda tidak berminat dengan kuliah yang saya berikan,
anda boleh keluar pada bila-bila masa".

Semasa kuliah berjalan selama 30 minit sedikit demi sedikit penuntut di
kuliah tersebut keluar sehingga hanya tinggal seorang saja yang tinggal.

Setelah professor menghabiskan kuliahnya professor berkata, "Terima kasih
kerana sudi mendengar kuliah saya."

"Tidak mengapa tuan, sayakan driver tuan" balas orang itu.



ANAK YANG BAIK

Dua orang wanita yang sudah lama tidak berhubung akhirnya bertemu di sebuah
pasar.. Mereka masing-masing bercerita tentang keluarganya....

Wanita 1: "Aku ada seorang anak lelaki yang kelakuannya sangat sempurna"

Wanita 2: "Apakah dia merokok?"

Wanita 1: "Oh, tidak!...tidak sama sekali!"

Wanita 2: "Dia kekadang minum bir?"

Wanita 1: "Oh, tidak! Dia anak yang baik-baik"

Wanita 2: "Dia kuat bersosial... dan selalu pulang larut malam ke rumah?"

Wanita 1: "Tidak pernah sama sekali! Namanya juga anak terbaik dalam keluarga"

Wanita 2: "Wah, nampaknya dia betul-betul anak lelaki yang sempurna, berapa usianya?"

Wanita 1: "Minggu depan akan genap usianya enam bulan!"

Wanita 2: @!#$%^&*



PANCING

"Suatu petang.. ketika hari selepas hujan.. seorang atok duduk ditepi paya
dengan memegang pancing sambil merokok..
Orang-orang yang melihatnya kehairanan.. ada yang kasihan dan ada juga yang
ketawa.. Tiba-tiba badul menghampirinya dan bertanya...

Badul : "Pakcik ni memancing untuk apa?"

Atok : "Untuk makan"

Badul : "Oh.. kalau macam tu.. ayuh ikut saya makan.. saya belanja.."

Mulanya atok itu malu2 kemudian setelah di paksa akhirnya dia ikut aje...

Sambil makan si Badul bertanya..

Badul : "Pakcik mancing di paya tu ada ikan ke?"

Atok : "Oh ada"

Badul : "Biar betul pakcik nie.. dah berapa ekor dapat?"

Atok : "Kamu yang kelima"




PERTANDINGAN SENJATA TAJAM PERINGKAT DUNIA.

Dalam satu pertandingan senjata tajam dunia, tiga orang peserta berjaya ke
peringkat akhir. Jaguh pedang dari Sepanyol, samurai Jepun dan pendekar
silat dari Malaysia. Di peringkat akhir, semua peserta di kehendaki
menunjukkan kemampuan membunuh seekor lalat dengan menggunakan sebilah
pedang.

Kotak lalat dibuka, seekor lalat terbang dengan lincahnya, sang jaguh pedang
dari Sepanyol menghunuskan senjata dan mengibasnya dengan pantas. Tubuh
lalat itu terpotong dua. Penonton bersorak mengkaguminya. Giliran samurai
Jepun menghunuskan senjatanya. Kepantasan samurai Jepun memang tiada
tandingan, dengan secepat kilat tubuh lalat kedua terbahagi tiga. Penonton
berdiri bertepuk tangan memuji sang samurai.

Kini giliran pendekar silat dari Malaysia. Segera ia menghunus pedangnya,
mengibas ke kiri dan kekanan. Lalat ketiga masih terbang di udara, tetapi
'penerbangan'nya agak berbeza. Juri dan penonton yang semenjak tadi menahan
nafas terpaku dan kehairannan melihatkan lalat tersebut masih utuh dan
terbang.
Melihat reaksi demikian, sang pendekar segera berkata, "Tuan-tuan jangan
salah sangka, lalat tu baru saja saya sunatkan".


LAWAK PENDEK


Seorang ahli politik ditanya oleh seorang wartawan adakah negaranya bercadang menghantar ke angkawan ke bulan seperti yang dilakukan pihak amerika dan russia.

Ahli politik: Bulan dah ditawan, tak guna ke sana! kita akan hantar angkasawan mendarat di
matahari pula.

Wartawan: Tapi tuan...suhu di matahari terlalu tinggi

Ahli politik: Benar..tapi kapal angkasa kami akan membuat pendaratan pada waktu malam
____________________________________________

Wadar: Apa yang menyebabkan awak dimasukan ke penjara?

Penjenayah: Selesema, encik!

Wadar: Aiikk..Selesema patut masuk hospital, takkan masuk penjara pulak?

Penjenayah: Yelaa..fasal saya bersin ketika menggeledah gudang membuatkan pengawal
terkejut dari tidur lalu menangkap saya!
____________________________________________


Pada suatu hari, seorang Nyonya bernama Nyonye Mei Lee datang ke KL untuk kali pertama selepas menang loteri. Beliau check-in disebuah hotel mewah dan seorang pelayan membawakan begnya menuju ke bilik penginapan Nyonya Mei Lee. Nyonya Mei Lee dengan girangnye mengikuti langkah-langkah pelayan itu dan ketika pelayan tersebut menutup pintu, Nyonya Mei Lee melihat ke sekeliling. Beliau tetiba menjadi marah lalu berkata kepada pelayan tersebut. "Eksekius mi, lu jangan ingat wa tua, mali dari kampung, tatak tau duduk hotel.. sudah baya latut latut, lu kasi ini bilik ka??! kicik!! tatak tibi, tatak lemari tatak apa pun??? katil mau titun pun tatak????, haiyyaaa.. mau tipu olang ka??!!" Lalu pelayan itu pun menjawab, "Sabar Nyonya, ini baru lift, maaa...."







Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Sms Kelakar & Jiwang


Apa perasaan u pada I?
BENCI? – Abaikan saja sms ni.
KAWAN? – Balas balik sms ni.
RINDU? – Sekali missed call.
SAYANG? – 3 X missed call.
CINTA? – Terus call I la…..

———————–

Sy blh terima
kopi
takde
susu…

Malam
tanpa
lampu..

Roti
tanpa
madu..

Burger
takde
keju..

Tapi..sy tak leh
terima kalau..

SUNYI
takde SMS dr
U..

————————–

Klu sy jD
AiRmAtA.sY iNgiN
LaHiR dr mAtA
AwkHiduP d PiPi

Awk & mAti d
BiBiR Awk.tApi
Klu Awk jD
AirmAtA sY. sY X

Kan mEnAnGiS
sBb sY X nK
keHiLaNgAn
awk.!

————————

KaLau BaCa Awk
SuKa SaYa
KaLau PaDam Awk
RINDU SaYA

KaLau balas AwK
CINTA SaYa
KLau X BuAt ApE2
AwK mILiK SaYa

So aPe aWk Nak
BuaT SkraNG??…

—————————-

bila jauh,
saya rindu sangat2

bila awak tak sms,
saya setia menunggu

bila awak diam,
saya mulai bimbang

kerana saya takut…

takut…

awak lupakan saya… .

—————————

Ingatkan sy
supaya ingatkn
awk supaya x
lupakan sy

klu awk lupa,
sy ingatkn awk
supaya ingatkan
sy utk ingatkan

awk supaya awk
x lupakan sy

—————————-

Sahabat umpama
KOMPUTER.
awk ENTER dlm
hidup saya, saya

SAVE awk dihati,
awk FORMAT
segala masalah
saya & krn itulah

tak mungkin
saya DELETE
awk dr MEMORY
saya….

——————–

sebanyak mana awak
‘RINDU’ saya

lebih banyak saya
‘MERINDUI’ awak

tapi sebanyak mana awak
‘MELUPAKAN’ saya

tak sedikit pun saya
MELUPAKAN’ awak..

————————————-

Inginku kirim
BUNGA, takut ia kn
LAYU, ingin ku kirim
SENYUM, takut x

DIBALAS, ingin ku
kirim RINDU, takut
HAJAT x ksmpaian.
jadi, ku kurim DOA

agr dirimu sht sllu..

———————————–

Kukirim 1,000,000 senyuman,
1 untuk hari ini &
kamu simpanlah 999,999
didalam hatimu.

keluarkanlah 1 per 1
bila kamu mengingatiku,
pasti kamu akan
turut tersenyum…=)

—————————-

Hiasi tidurmu dgn
titisan air SEMBAHYANG
Lelapkan matamu dgn
kalimah SYAHADAH

alaskan tidurmu dgn
DOA
moga.. dirimu mendpt
rahmat dari NYA

SELAMAT MALAM…

———————

“TeMaN IsTiMeWaMu
BuKaN Yg SeLaLu
Di DePaN MaTa,
Yg SeNtIaSa Di SiSi

TeTaPi… DiA Yg
SetIa DiHaTi DaN… .
DiIgAtI DlM SeTiAp
Bisikan DoA… “

———————

hari
terlalu
sibuk
jam
terlalu
singkat
tapi
saya
masih
ada
mase
untuk
berkata
()””’()    “sy sentiasa
( ‘o’, )      rindu
(“)*(“)     awak”

—————————–
Kadang2 org sibuk….
Kadang2 org penat…
Tapi org tetap ingat kat awak…
Take care….

—————————-

kadAng2
mAta sAye
jeLeS sGt
ngAn Hati sAye..

nApe ek..?

nAk tAu
nApe..?

seBaB..

awAk sLalu dEkat
d Hati sAye, tP jAuh
dr mAta sAye

——————

Benarkah merdu buluh perindu
maniskah gula didalam dulang
adakah miss call tandanya rindu
benarkah sms maknanya sayang?

—————–

Andainya sang
bayu menyentuhi
paras
wajahmu, itulah

hembusan
rinduku, yang
menyebut
namamu, setelah

kian lama tak
jumpa..

—————–

Aku
mungkin
bukan
teman

“sempurna”

yg
kau
cari

bukan
juga
yg

“TERBAIK”

di antara
semua
nya..

tapi yg pasti
aku
teman

yg akan selalu
kau rindui..

———————————

Tekan bwh jika RINDU:

so RINDU la ni?
Oh, terharunya!
Stop!–>
Masih tekan lagi?Wah
betul RINDULAH ni!

Eh tekan lagi?

Oklah, I miss u..

——————————–

.-”"”-. .-l><l-.
( ‘o’ )  ( ‘o’ )
¿_*_)§¿_¤_)*

rasa suka jika
ada yg merindui,
lebih suka jika
ada yg menyayangi &
teramat suka
jika ada yg tak
lupakan kita!

——————————–

Kdg2 I sms U..
Kdg2 tidak..
Kdg2 I reply..
Kdg2 I xde kdt..

Tapi jgn risau, brpe
byk kdg2 tue..
U tetap “TEMAN
ISTIMEWA” i

Bkn utk kdg2..
tapi utk
SELAMANYA(“,)

——————————–
APé káTÉ
,,.   KäLaU
(,’ ‘)   SàYÉ
(‘)=(‘)   TIBa2..
HILãNG????

saYaNg JugaK
aWaK Kat saYa,
iNgatKaN taK
caRi!!

————————

mgenalimu 1
keindahan..bergurau
dgnmu,1 kbahgiaan..
menyakiti hatimu,

ku cuba elakkan..
dan 1 pmintaanku,
biar phubungan kita
kekal berpanjangan…

——————————-

Biar rindu asal
x jemu,
biar kasih asal
x sedih,

biar cinta asal
x terseksa,
biar sayang asal
x hilang, &

biar berpisah asal
hati x berubah..

——————-

Saya rindu dia..
(   ‘o   (>*<)
(,,)  )’  ( ö  )
,,l,,L,) (“)(“),,)

o,,,o sape?
( ‘o’)   (>*<)
(,,)  )  ( ö  )
,,l,,L,) (“)(“),,)

tu…tu yg baca
sms tu!

——————
Jika semlm ada ksalahnku, maafkanlah. Jka hari ini aku

brtyakan khabarmu, ini yg trakhir. Jika esok tiada berita

dariku, anggaplah aku telah tiada…

KREDIT

———————————

JAUH iTu Ada jArAk
yG tpIsaH, JAUH iTu
ada RuaNg yG
memIsaH..JAUH iTu

Dua iNsaN yG
tpIsaH, JAUH iTu
Dua hAti yG
dpiSaH..nAmuN

JAuH iTu Ada riNdu
yG tAk sUdaH..
———————-

Saat malaikat
menghampiriku
dia bertanya
padaku “apa yg kau

inginkn hari ini?
Aku menjwp
“tolong jage org yg
membaca mesej ini.

“kerna aku
SAYANG DIA”

———————————–

Teringat dirimu!
c=.      ,,,,,
//,._ _#   ‘?
_(,..,,!_ _,Vj_,,,_,,

Tiap detik &
waktu!

Moga Allah
memberkatimu

Kerna

Kau

Teman
kesayanganku..

——————————

Kdg2 hdup ni
bz sgt..

Nk ckp hai kdg2 x
smpat

Even nk sms slalu
pun x smpt

Tapi xb’erti
kite kt sini
lupa org kat sana

(“,) tAkE CaRe..

———————

@>-/-
@>–
Ukhwahfillah..
Bukan yG SelalU

dekAT Dimata..
bUkan yg kerAP
BicaraNYa TetApi
yg Setia Dihati daN

DiingatI..dlm
SetiAp BiSiKan dOa..

—————————

1st skali sy nk mtk maaf
atas sgla kesalahan sy,
halalkan mkn minum sy,
sy rase kt xkan jmp lg,
mgkin ni msg yg terakhir dr sy,
smpanlah utk m`ingati dri sy,
stiap yg b`temu pasti akn b`pisah….

sy tpaksa prgi…..
ke jepun bgi m`bantu
Ultraman mgalahkan
raksasa belalang

—————————-

S-Seandainya
E-Engkau
L-Lebih kenal
A-Akan diriku
M-Maka aku
A-Akan
T-Tersenyum
M-Manis utkmu
A-Agar engkau
L-Lebih tahu
A-Aku sentiasa
M-Merinduimu

———————-

mak kata ‘awak
mcm CHIPMORE,kejap
ada,kejap takde’
atok kata ‘awak

mcm ASTRO,mcm-mcm
ada’ TAPI saya
kata ‘awak mcm
LOREAL,kerana dirimu

begitu berharga’

—————————

()”‘¤()
( -o- )
(ö)(ö) BöSÄNnYa
TäPi..BiLa Sy
T’iNgÄt KÄt Awäk..

()”‘¤() TETiBE JE
( ‘o,’ ) SäYE
(ö)(ö) T’sEnYuM
HäRaP Äwak JüGÄ
BEGiTu!

——————–

Org Dulu2 pRnH
KAte, bULu mata
akAn jatUh Bile
aDe soMe1 inGat kiTe..

staRt dgR ciTeR tu,
sy TruS sTop inGat
Kat aWk.. sBB sy
takUt aWk xDe

buLu matA…
hehehehe

—————————–

LoLiPop bErKatA kpd
CoKLaT “kIta Ni
sunGGuh MaNis kan?”
CoKLaT menJAwAb “aWak

INgaT kItA nie
DaH cukuP mAnIs
Ke?” “AwaK TengOk
OrG yang BacA

SMS nie, lg
MaNis..” “TeNGok tu
DiE senYUm, MaNis
nyErrrr… .”

———————

AnDAi
HaRi
EsOk
SaYa TiaDa,

DaN
GaGaL M’uCaPkn
SLMT TINGGAL,
InGaT

BhW SaYa
X pRnH LuPa
Utk UcPkN
TERIMA KASIH!

KrN SaYa B’pluAnG
M’geNaLi S’sEoRh..

SPRTI Awak..

———————————

1001 GURAUAN
belum tntu dpt
m’gukir 1
SENYUMAN. ttpi

hny 1 SINDIRAN
sdh cukup
MELUKAKAN hati
seseorang &

hnya dgn 1 SMS
sdah cukup
mbuatkan seorg
m’ingatimu!

—————————

Basket is raga,
wood is kayu,
bila i trjaga trus ingat u!
This is kulit kerang,
wood is kayu,
i cakap trus trang,
i miss giler kat u!!!

—————–

Ikatan hati antara
insan adalah
ANUGERAH

membuat mereka
TERTAWA…
MENANGIS…
MENERIMA…
MEMBERI…

& yg paling
PENTING ia
membuatkan seseorang
menghargai hidup…

—————–

Salam MANIS
beserta MADU,
salam SAYANG
beserta I LOVE U,

salam RINDU
beserta I MISS U,
salam ROCK, wa
CAYA sama lu,

salam INGATAN
saje nak tahu..
HOW ARE U?
———————–

Ku petik bintang
,,,,, + * + * .
(c ‘? (“) + * .
?”"%//

utk kau simpan

cahyanya
terang

brikan kau
perlindungan

juga sbg
pengingat org
yg TERSAYANG
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Ayat Ayat Nak Minta Putus



Ayat Ayat Nak Minta Putus aka Break Up Yang Tersirat Perlu Korang Tau :

Awak berhak dapat yang lebih baik dari saya...maksudnye (aku boleh dapat orang lebih baik dari kau ! berambussss !)

Kita ni banyak perbezaannya...maksudnye (ko ni membosankan aku laa, berambusss la aku buat lawak pun kau tak pernah gelak kan !! bodoh)

Awak memang tak pernah faham saya...maksudnye (aku benci kauuuuu, menyampah betul !)

Saya tak bersedia lagi la untuk semua ni...maksudnye (aku bersedia nak lari dari kauuu,jahanam !)

Saya sayang awak,tapi macam kawan je...maksudnye (aku tak berminat la dengan kau, cermin diri kau dulu okay !)

Saya perlukan ruang untuk diri sendiri...maksudnye (aku nak blah jauh jauh dari kau, paham tak !)

Saya nak tumpukan pada kerja saya dulu...maksudnye (aku sebenarnye ade hati kat sorang mamat ni kat tempat kerja aku...hik hik hik)

Saya harap hubungan kita ni menjadi,tapi...maksudnye (kenapa la aku kena cakap benda ni lagi dengan kau, bahalol !)

Saya tak mampu bersama awak lagi...maksudnye (kau ni memang teruk lah, aku da tak sanggup daaa)

Antara kita, kita punya matlamat hidup ni berbeza...maksudnye (kau boleh jalan lah dengan falsafah hidup kau tu ok,aku dah letih !)

Saya terlampau menyanyangi awak, sehingga saya takut kehilangan awak...maksudnye (aku memang tak sayang kau langsung, dah lama mati dah rasa sayang tu, ngokk !)

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Pantun Lawak


Pisang emas dibawa berlayar
Masak sebiji di atas peti
Kat pasaraya tak ada hutang hutang
Kalau nak, bayar, Cash On Delivery

Kalau ada jarum yang patah
Jangan di simpan di dalam peti
Kesian betul dengan kau ni
Jarum patah pun kau simpan dalam peti.

Dua tiga kucing berlari
Mana nak sama si kucing belang
Kalau kau berani kejarlah kucing tu
Mesti kau kena cakar sampai berbelang-belang..

Kajang Pak Malau kajang berlipat
Kajang hamba mengkuang layu
Kain Pak Malau, Mak Limah yang lipat
Kain aku, si pencuri yang sapu

Tuai padi antara masak
Esok jangan layu-layuan
Kalau padi tu belumlah masak
Janganlah tuai, taklah layu-layuan. .

Limau purut masak di dahan
Batang selasih condong uratnya
Limau purut tak boleh makan
Nanti sakit perut kenala cari ubat.

Sorong papan tarik padan
Buah keranji dalam perahu
Tolonglah jangan makan buah keranji tu
Nanti badan kau orang berbau

Hayya Cik Siti, perempuan banyak muda
Ana banyak takut jalan tutup mata
Memanglah takut kalau jalan tutup mata
Sebab takut terpijak lubang Indah Water

Encik Baba jatuh dalam parit
Cik Aminah ketawa jerit jerit
Sampai hati Cik Aminah ketawakan saya jerit-jerit
Mentang-mentanglah saya jatuh dalam parit

Buai laju laju
Sampai pokok sena
Woii, jangan buai laju-laju
Nanti kang tercampak kat pokok sena

Api terang banyak kelkatu
Masuk ke kamar bersesak-sesak
Alangkah geli rasa hatiku
Melihat nenek bergincu berbedak

Singapura dilanggar todak
Kapal karam di Tanjung Peringin
Orang tua beristerikan budak
Macam beruk mendapat cermin

Pulau Hokkaido jauh ketengah
Gunung Fuji bercabang tiga
Hancur Raksaser dikandung tanah
Ultraman yg baik dikenang jua

Dua tiga Raksaser berlari
Maner nak samer Raksaser Kero
Dua tiga Ultraman boleh kucari
Maner nak samer Ultraman Taro.

Kajang Ultraman kajang berlipat
Kajang Raksaser mengkuang layu
Kalau Ultraman Ace tak cukup kuat
Ultraman Neos datang membantu.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Thursday, October 4, 2012

Kata aluan tuk bulan nie

Assalamualaikum & Salam sejahtera semua pembaca...

Tuk bulan october nie Rafi pening skit r, x tau nak update aper... erm... ramai suh masukkan lagu2 baru... nanty Rafi masukkan k.... tuk sketsa baru pun ader yang suh update... erk??? macam susah je nak cari agy... tapi x per.. korang nyer pasal Rafi akan cuba carikan....

Bagi bulan october nie, Rafi akan cuba masukkan seberapa banyak koleksi cerpen2 terbaik lau ada masa k... coz kebelakangan nie asyik busy jer ngan keje n vacation... vacation??? haha... tu salah satu activities Rafi seriap bulan... Ader je member2 plan nak g sana la sini la...

Raya haji nak dekat dah nie.. korang beraya kat ner... KG ke or kena keje... raya haji x semeriah raya aidilfitri, tapi kitew tetap kena sambut walau sesibuk mana sekalipun lau boleh amik cuty yer geng.... bagi yang bekerja 2 Rafi ucapkan selamat menjalankan tugas...

dah la tu tuk kata aluan bulan 10 nie... skunk masa mengupdate lak... jemput2 la tengok lau ada masa k.. lau ada cadangan tinggalkan pesanan kat kotak jejak je k... nanty Rafi usahakan...

assalamualaikum...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

♥ Tinggalkan Jejak anda disini ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...