Elegant Rose - Working In Background Suka Dan Duka Dikongsi Bersama: Sketsa Pendek 6

Pembaca Setia Blogku

Rafiera Network Supply - RNS

Rafiera Network Supply - RNS
Pembekal Barangan Usahawan - Click Picture To Go Website

Sunday, October 16, 2011

Sketsa Pendek 6

Sejarah Kelahiran Anak

Kiki: Mak, nak tanya satu soalan boleh?

Mak : Erm, tanyela.

Kiki : Mak boleh tak cerita pasal ayah, sepanjang Kiki hidup Kiki tak pernah pun jumpa ayah.

Kaka : Ha'ah, Kaka pun sama.

Mak : Ish, apa yang korang cakapkan ni? mak tak faham lah, korang dah buat kerja sekolah ke belum?

Kiki : Mak, janganlah ubah topik.

Mak : Ok fine, mak terus terang, sebenarnya, kau berdua ni bukannya adik-beradik sebapa, bapak Kiki lain, bapak Kaka lain.

Kaka : Oh, tak kisah la tu tapi, mana mereka pergi?

Mak : Sebenarnya, mak dah berzina dan hasilnya korang berdua la. Haha

Kiki & Kaka : Oh, maknanya kami ni anak luar nikah la ye? Sampai hati mak, kami benci mak, mak memang ahli neraka, siap boleh gelak lagi tu, kitorang serius ni.

Mak : Korang ni jangan banyak cakap lah, mak hempuk kepala kau berdua kang, lagipun kita ni KUCING, kau berdua bila dah matang nanti akan buat perkara sama jugak, bodoh!

Kiki & Kaka : Oh, yeke? Meowwwwwwwwwwwww~

3 Rakan Karib

ade 3 0rg rakan karib , name nyer : GILA , GADUH & 0TAK .

suatu ary , gaduh ilang .
0tak cari di bandar .
Gila pegi balai unt0k buat rep0rt .

p0lis : ye encik , b0leh saye bantu ?
gila : b0leh . Tuan , saye nak cari Gaduh .
p0lis : awak nie gila ke??
gila : ye , memang saye Gila !!!! knape encik ?
p0lis :ishh !!! awak nie mmg x ade otak betul la !!
gila : maaf encik , 0tak x ade ngan saye .. 0tak kat bandar ..!
p0lis : !@#$%^&*()~

Ragam Si Isteri

si suami dah siap2 nak keluar dan si isteri pon bertanya maka terjadilah dialog sebegini

isteri:abang nak pegi mane tu ?? dah semat2 nak keluar .

suami:nak beli nombor ...

si suami tak abes cakap lagi si isteri dah menyampuk

isteri:apa nak jadi lah nak jadi ngn abang ni dah tue tu sedar lah sikit nak main nombor2 ekor ni lagi . agak2 lah takkan nak bagi anak2 kite makan duet haram kot . saya nak abang tak payah keluar duduk je rumah ni . saye tak suke lah abang main nombor ekor ni ...bla2...bla2

si suami dengan muka merah padam lalu menjerit

suami:KAU DIAM PEAH . SAYA NAK AWAK KELUAR SEKARANG DAN PEGI TENGOK NOMBOR PLAT KERETA KITE ? DAH TINGGAL LAGI BERAPA HURUF JE , KENE SAMAN AWAK NAK BAYAR KE HAAAA ????

lalu si isteri tunduk malu dengan muke yang macam lembu kene sembelit .

moral/jangan menyampuk selagi orang tak abes cakap ...

Robot Pengesan Penipuan

Sorang ayah membeli sebuah robot mengesan penipuan. Kalau ada penipuan robot tu akn tampar orang tu. Jd,si ayah tu pn test robot tu lps mkn mlm ngan anak dia si abu:

Ayah: Abu pergi mana msa skolah td?

Abu: Kat skolah lah (robot tampar)bohong

Abu: Ok,Abu gi tengok wayang!

Ayah: Cerita apa/

Abu: Harry Potter(robot tampar lagi!)bohong

Abu: Ok,Abu tgk filem lucah.

Ayah: Apa?....Masa ayah sebaya Abu, ayah xpnah tau pe tgok benda2 lucah smua!(robot tampar ayah)bohong

Mak: Hahahahaha! Mmg terbukti Abu tu ank awk!(robot tampar mak).bohong

LALALALALA...HAHAHA,,,,KANTOI SUDAH mak dia
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Post a Comment

♥ Tinggalkan Jejak anda disini ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...