Elegant Rose - Working In Background Suka Dan Duka Dikongsi Bersama: sEbuAh kiSaH cInTa yAnG tOmeY

Pembaca Setia Blogku

Wednesday, October 12, 2011

sEbuAh kiSaH cInTa yAnG tOmeY

gurl : syg,adakah sy cantik? Boy : Tak gurl : Adakah awak ingin hidup dengan sy? Boy : Tak gurl : Adakah awak akan menangis jika sy tinggalkan awak? Boy : Tak

gurl berasa sangat sedih dan mula menangis...Boy memeluk gurl sambil berkata :

"awak memang TAK CANTIK,tapi awak adalah PALING CANTIK..saya TAK MAHU HIDUP DENGAN AWAK,tapi saya MAHU HIDUP UNTUK AWAK...jika awak tinggalkan saya,saya TAK AKAN MENANGIS tapi saya akan MATI kerana SAYA TERLALU CINTAKAN AWAK...."

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Post a Comment


♥ Tinggalkan Jejak anda disini ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...