Elegant Rose - Working In Background Suka Dan Duka Dikongsi Bersama: Sketsa Pendek 7

Pembaca Setia Blogku

Rafiera Network Supply - RNS

Rafiera Network Supply - RNS
Pembekal Barangan Usahawan - Click Picture To Go Website

Saturday, November 12, 2011

Sketsa Pendek 7

CIKGU

Waktu di kelas....

Cikgu:Cikgu nak bagi tau kamu semua.Kalau nak jadi cikgu kena jadi pandai macam cikgu.

Selepas cikgu bla bla bla bla.....

Cikgu:Nik 1 + 2 berapa?

Nik:Kenapa cikgu tanya saya?Cikgu kan pandai.

♥LOL♥


Polis & Pemuda

alkisAh....adela seorang pemuda ny...dy memandu kereta dengan tidak memasang lampu kereta pasa waktu malam...tiba2 datang la polis lalu menahannya....

polis : kenapa awak x pasang lampu kereta ny???
pemuda : sana lampu sini lampu...buat apa na pasang...

beberapa minit kemudian,,,polis tersebut membuang angin pada tayar keretanya...

pemuda itu berkata : kenapa tuan buang angin pada tayar saya??
polis : sana angin situ angin...buat apa ada angin pada tayar lagi...
pemuda : *&^%^%$%%%^%$$$#@& (terkena aku)


Pembeli & Peniaga


Pada suatu hari ada seorang pembeli yang sedang tawar-menawar dengan seorang penjual buah mangga.

Pembeli : 'Bang, berapa harga mangga sekilo?'
Peniaga : 'RM7!'
Pembeli : 'Amboi, mahal sangat... RM5 sudah la!?'
Peniaga : 'Tak boleh dik, harganya dah cukup murah tu!'
Pembeli : 'Kalau tak manis, macam mana bang?'
Peniaga : 'Kalau tak manis, tak payah bayar!'
Pembeli : 'Kalau macam tu, bagi saya yang tak manis 10 kilo!'
Peniaga : '#$%@%&%????...


Suami & Isteri


Sepasang suami isterisedang berada dalam kereta,menyusuri jalan dalam kota, dan saling mendiamkan diri kerana beberapa minit lalu mereka baru saja bergaduh. Tak lama, mereka melewati sebuah kawasan persawahan dmana banyak terdapat kambing dan kerbau yang sedang makan rumput. Csuami menunjuk kekawanan kambing dan kerbau itu sambil berkata sinis kepada cisteri:-

Suami: Adik beradik awak lah tu!
Isteri: Iya, adaik beradik ipar.


Orang Asli & Polis


ni aku nak cerita pasal orang asli kat pahang.tak tau betul ke tidak ..ada sorang asli tu dia nak pergi ke pekan ,tiba di pertengahan jalan ada sorang kawan dia tahan nak tumpang,dia pun bagi la...tak berapa jauh lepas tu sorang lagi tahan. asli tu kata naik lah boleh muat ni 3 orang..dengan tak pakai topi keledar si asli ni pun pecut moto kapcai tu ..tiba2 sampai kat pekan ada roadblock polis...polis tu apalagi terus tahan je asli tu,tapi asli tu buat bodo je terus jalan tak nak berhenti...polis tu pun apalagi ambik motor terus kejar si asli tu.. setelah dapat tahan moto tu polis tu pun marah la kat asli tu...Apasal awak tak berhenti tadi bila saya tahan..dah la tak pakai topi keledar ,naik pulak 3 orang..apa asli tu jawab.....MEMANG LA SAYA TAK BERHENTI SAYA INGAT ENCIK NAK TUMPANG ...MOTO NI DAH PENUH MANA BOLEH MUAT 4 ORG
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Post a Comment

♥ Tinggalkan Jejak anda disini ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...