Elegant Rose - Working In Background Suka Dan Duka Dikongsi Bersama: Persoalan Dan Jawapan Terbaik

Pembaca Setia Blogku

Friday, October 14, 2011

Persoalan Dan Jawapan Terbaik

Soalan Terbodoh Didunia..Renung2kan Lah~~

1)Bile org nampak ko baring tutup mate
s: ko tidur ke?
j:tak la,aku training mcm mane nk mati nnt...

2)Imagine ko bwk tv ko yg rosak jmpe technician suruh repair,die msti tnye gak:
s: nk repair tv ke?
j:tak la,aku bosan! so sje aku bwk tv ni jln2.

3)Time ko bgun tido,terus si bodo tnye ko:
s:ko da bangun?
j:ish,aku tgh tdo smbil jln la bodo~

4)Kawan ko call phone umah ko:
s:mne ko?
j:sini,kt bus stop!!!

5)Teman serumah nmpk ko kuar dr bilik mandi basah2:
s:ko bru mandi ke?
j:mana ade,aku jatuh dlm lubang jmban td!

6)Ko di dlm toilet,pintu berkunci,ade gk org ketuk pintu n tnye:
s: ada org x?
j:(*suare cute) mne ade org!! taik yg bercakap ni!!!bikin panas itu..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Post a Comment


♥ Tinggalkan Jejak anda disini ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...