Elegant Rose - Working In Background Suka Dan Duka Dikongsi Bersama: Sketsa Pendek 9

Pembaca Setia Blogku

Rafiera Network Supply - RNS

Rafiera Network Supply - RNS
Pembekal Barangan Usahawan - Click Picture To Go Website

Wednesday, November 16, 2011

Sketsa Pendek 9


Banduan & Pasangan Berkahwin

Seorang banduan paling bahaya telah melarikan diri dari penjara. Dia telah memecah masuk sebuah rumah dengan hajat untuk merompak wang dan senjata.

Ketika didalam rumah tersebut.. dia telah terserempak dengan tuan rumah yang berada didalam bilik sedang melalkukan hubungan seks.

Banduan itu telah mengarahkan si lelaki turun dari katil dan mengikatnya dikerusi. Dia kemudian naik keatas katil dan mencium leher dan telinga si isteri tuan rumah selama beberapa minit.

Banduan itu kemudian bangun dan menuju ke tandas.

Ketika banduan itu ditandas.. si suami teah berpesan kepada isterinya..

Suami : "Yang.. dia nampak seperti seorang banduan.. lihatlah bajunya itu.. seperti telah lama didalam penjara dan tidak pernah melihat perempuan.. dia seolah-olah tidak pandai melakukan seks... tengoklah cara dia mencium leher dan telinga awak... macam kaku.."

Sisuami menyambung..

suami : "Sekejap lagi bila dia datang... awak layan lah dia seperti yang dia kehendaki.. jangan melawan... dia tu penjenayah berbahaya... puaskan lah dia... abang sayang awak.."

Isteri : " tadi masa dia mencium leher dan telingaku.. dia sempat berbisik''"

Suami : "Apa kata dia?"

Isteri : "Dia kata dia gay... dia tanyakan dimana losyen pelicin... saya katakan di tandas.. dia kata dia suka abang... abang cute.. abang layan lah dia baik-baik.. saya cintakan abang.."


Kalau Binatang Ada Pesbuk!!

Kalau binatang ada facebook, agak-agak apa status mereka?

NYAMUK : Baru habis ronda rumah Ajoi… kenyang burp, Alhamdulillah…

CICAK : isteriku tersepit pintu

KUCING BETINA: “Anak i yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa.”

AYAM : Kawan2…kalu esok guwe tak update… bererti guwe udah di goreng….I luv u all… jangan luper wat kenduri arwah untuk I yaa…

NYAMUK: Siot, sekali drug addict gua hantam. Gua positif HIV AIDS… uwaaaaaaa

KUCING: Baru je add awek sebelah umah… keturunan PARSI beb!!!

BABI : Aku bengang btol la...die gi pijak taik kucing tapi nama aku yang disebutnye...wei bro! len kali siasat dlu la sape yang berak kt depan umah kaw...tension2


Teh....

Ada seorang pemuda ke kedai mamak dia hanya ada 70 sen semasa itu.
pemuda : Mamak berapa harga teh panas deengan sejuk?
Mamak : Panas 70 sen sejuk RM1.20.
Pemuda :! Bagi teh panas 1.
Sampai je teh tersebut pemuda itu terus minum.
Mamak : Kenapa awak minum cepat sangat?
Pemuda : Kalau saya tunggu lama2 nanti sejuk tak fasal2 saya kena bayar RM1.20.


Paling Tua

Di sekolah tabika.
Cikgu : Amri, awak ada berapa beradik?
Amri : Tiga, cikgu
Cikgu : Awak yg paling tua?
Amri : Tak. Atuk saya....


Fakta

‎4 fakta tentang mata dan lidah:

Fakta 1 :
Anda tidak boleh menjulingkan mata sambil menjelirkan lidah anda dalam satu masa…

Fakta 2 :
Setelah membaca Fakta 1 kamu dengan yakin cuba mempraktikkannya

Fakta 3 :
Setelah baca Fakta ke 2 anda tersenyum pahit ….dan berkata dalam hati “ Eh Sial La Puihhh! aku dah terkena nih ! ”

Fakta 4 :
Setelah anda membaca Fakta 3 anda berniat untuk copy paste lawak bodoh ni kepada geng anda yang lain untuk kenakan diaorang seperti anda yang telah terkena.


Ayah & Anak

Seorang anak melihat/memeriksa tapak kaki ayahnya yang sedang membaca surat khabar..

Ayah: Eh apa kamu buat ni?
Anak: Cikgu cakap Syurga di bawah telapak kaki ibu...
Ayah: Habis tu?
Anak: Neraka mesti di bawah telapak kaki ayah kan?
Ayah: sblom kaki neraka ni hinggap kt muke ko.baek ko belah!

ƗƗɑƗƗɑƗƗɑƗƗɑƗƗɑƗƗɑ




Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Post a Comment

♥ Tinggalkan Jejak anda disini ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...