Elegant Rose - Working In Background Suka Dan Duka Dikongsi Bersama: Sketsa Pendek 4

Pembaca Setia Blogku

Rafiera Network Supply - RNS

Rafiera Network Supply - RNS
Pembekal Barangan Usahawan - Click Picture To Go Website

Friday, October 14, 2011

Sketsa Pendek 4

Salim dan Ibu

Jam sudah pun menunjukkan pukul tujuh pagi. Salim masih lagi berdengkur. Ibunya yg sudah uzur pun segera mengejutkannya untuk ke sekolah.

Ibu: Salim…Salim…bangun nak, pergi sekolah, nanti kamu terlambat.

Salim: Alah mak… Salim tidak mahu pergi ke sekolah!

Ibu: Apa? Tidak mahu pergi sekolah?! Baik… Salim berikan emak dua sebab mengapa Salim tidak mahu ke sekolah.

Salim: Semua murid-murid tak suka Salim. Guru-guru di sekolah pun tak suka pada Salim!

Ibu: Itu bukan alasan bagi Salim untuk tidak ke sekolah. Cepat, bangun sekarang!”

Salim: Baiklah, sekarang emak pula berikan Salim dua sebab mengapa Salim mesti pergi ke sekolah.

Ibu: Eh…eh…bertuah punya anak! Salim dengar baik-baik…. Pertama: Salim sudah berusia lima puluh tahun….. Kedua: Salim kan PENGETUA SEKOLAH….!


Nenek dan Cucu

Cucu : Nenek!! nenek..!! Datuk meninggal !!

Nenek :Bila cu??

Cucu :Baru je, jatuh dari p0k0k sukun, cepat nek

kerumah, keluarga sudah bkumpul semua, mari cepat
nek !!

Nenek : Kejap cu, nenek pinjam HP kamu dulu cu..

Cucu : Nak tpon siapa siapa nek ??

Nenek : Bukan! nenek nk buka facebook dulu..nenek nk ubah status
dari BERKAHWIN menjadi JANDA. ahhakzz ...~,


Boy And Gurlz

Boy : You are , ABCDEFGHIJK .

Girl : What does it mean ?

Boy : Attractive , Brilliant , Cute , Darling , Elegant , Funny , Gorgeous , Hot .

Girl : Aww , sweet . What does IJK mean ?

Boy : I'm just kidding , ahaha :p

Girl : LMN .

Boy : what ???

Girl : Lempang Muka NAK ?

Boy : =.=" (kene balik)


Gadis Dan Tukang Beca

Ada seorang awek berbogel menahan sebuah beca lantas menaiki beca tersebut.

Sepanjang perjalanan, si tukang beca langsung tidak mengalihkan pandangannya dari menatap gadis tersebut.

Merasakan dirinya diperhatikan oleh tukang beca tersebut, gadis itu berkata “kenapa, tak pernah tengok perempuan bogel ke?”

“Bukan begitu, cik adik. Pakcik cuma tertanya tanya, dari mana wang tambang beca ni adik nak keluarkan” jawab tukang beca tu.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Post a Comment

♥ Tinggalkan Jejak anda disini ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...