Elegant Rose - Working In Background Suka Dan Duka Dikongsi Bersama: Kata aluan tuk bulan nie

Pembaca Setia Blogku

Rafiera Network Supply - RNS

Rafiera Network Supply - RNS
Pembekal Barangan Usahawan - Click Picture To Go Website

Thursday, October 4, 2012

Kata aluan tuk bulan nie

Assalamualaikum & Salam sejahtera semua pembaca...

Tuk bulan october nie Rafi pening skit r, x tau nak update aper... erm... ramai suh masukkan lagu2 baru... nanty Rafi masukkan k.... tuk sketsa baru pun ader yang suh update... erk??? macam susah je nak cari agy... tapi x per.. korang nyer pasal Rafi akan cuba carikan....

Bagi bulan october nie, Rafi akan cuba masukkan seberapa banyak koleksi cerpen2 terbaik lau ada masa k... coz kebelakangan nie asyik busy jer ngan keje n vacation... vacation??? haha... tu salah satu activities Rafi seriap bulan... Ader je member2 plan nak g sana la sini la...

Raya haji nak dekat dah nie.. korang beraya kat ner... KG ke or kena keje... raya haji x semeriah raya aidilfitri, tapi kitew tetap kena sambut walau sesibuk mana sekalipun lau boleh amik cuty yer geng.... bagi yang bekerja 2 Rafi ucapkan selamat menjalankan tugas...

dah la tu tuk kata aluan bulan 10 nie... skunk masa mengupdate lak... jemput2 la tengok lau ada masa k.. lau ada cadangan tinggalkan pesanan kat kotak jejak je k... nanty Rafi usahakan...

assalamualaikum...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Post a Comment

♥ Tinggalkan Jejak anda disini ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...