Elegant Rose - Working In Background Suka Dan Duka Dikongsi Bersama: ~Bila Rafi Bisness Burger~

Pembaca Setia Blogku

Rafiera Network Supply - RNS

Rafiera Network Supply - RNS
Pembekal Barangan Usahawan - Click Picture To Go Website

Friday, December 2, 2011

~Bila Rafi Bisness Burger~






Assalamualaikum & salam 1 malaysia smua...

kat entry kali nie Rafi nak kongsikan pengalaman rafi berniaga burger...
perghhh... agak letih gak la kan... nak packing2 n bukak stall burger jer nak dekat 2 jam... (owg laen 30 minit jer)... Yang best nyer, arini ary pertama rafi berniaga abis semua burger rafi jual tepat 12.30 malam tadi... ehehe... walaupun ujan2 tadi tetap bersemagat waja tau :P



haaa... amacam... ader gaya tak rafi jual burger... meh2 lau nak tau sedap ker idak rafi masak burger.... ekeke :P


ary pertama bisness burger nie macam2 lak jadi... ngan gas abis time masak r... (nasib baik satu custemer jer tadi, lau ramai tadi conporm2 kena marah)... dgn kerusi xder... n perkara2 laen(malas nak tulis sebenarnyer coz dah kul 3 pagi nie :P)

Tapi alhamdullilah, semua berjalan lancar dan barang pun semua dah abis... gamaknyer, Rafi kena gerak g beli barang la esok... esok ingat nak try 2 bag Burger lak...

saper2 yang nak rasa burger rafi leh datang ke stallku idamanku(ekeke.... ader gaya2 prof x) kat seksyen 24 shah alam... (cewahhh... siap bagi nama tempat 2... haha)...
Hope benda nie berterusan la, coz best plak berniaga burger nie... yang penting kena rajin la...
saper2 antara korang nak try bisness.. meh try bukak burger... try lu der... conporm korang seronok... lagipun masak burger bukan susah pun kan...

k la... terasa ngantuk plak... jumper di entry akan datang k... agak lama gak x update cerpen.... mybe lam ary ahad nie bawu update...

k geng.. 2 jer citer rafi tuk entry kali nie... support me k.. >>>>>> assalamualaikum n wish had a nice life 4 u'll




Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

6 comments:

  1. duku :hihi nnt bila dah berjaya,,leh bukak restoran RAFIGGER.. :D

    ReplyDelete
  2. wahahahahaha . jgn hangus plak dging2 tu .

    ReplyDelete
  3. cessss ct :P x kan hanggus nyer :P meh r try lau x caya :P ekekeke

    ReplyDelete
  4. leh wt cm cafe pas ni...letak kursi meja, stndby air sirap..hehehee...leh jd port lepak..ngeee~

    ReplyDelete

♥ Tinggalkan Jejak anda disini ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...